Between: Jessica Warman

Between (2012)

Van Jessica Warman

Thriller

352 pagina’s
Op de ochtend van haar achttiende verjaardag wordt Elizabeth Valchar mooi, populair en rijk wakker op het jacht, waar ze haar feest gaf, door een aanhoudend gebonk. Wanneer ze op onderzoek uitgaat, ontdekt ze haar eigen verdronken lichaam. Liz herinnert zich niets van wat er gebeurd is en kan alleen maar vol afschuw naar haar eigen lijk kijken. Algauw komt Alex Berg haar gezelschap houden, een jongen die Liz kent van school en die is doodgereden bij een hit and run. De twee proberen door hun herinneringen in elkaar te passen, samen te ontdekken wat er met hen gebeurd is. Naarmate Liz zich meer herinnert, ontdekt ze dat ze steeds vaker ging hardlopen en steeds minder at. Liz’ moeder leed aan anorexia en zij overleed toen Liz negen jaar was. De mensen om Liz heen waren bezorgd om haar, maar er was iets veel groters dat Liz’ leven bedreigde.

Uitgever: Van Goor
ISBN: 9047516761
Mijn reactie van het boek****
Een erg goed verhaal waarvan je denk zou het echt zo allemaal kunnen?
Erg goed geschreven,je bent zo benieuwd naar wat er nu werkelijk is gebeurd met Liz maar ook met Alex,en stukje bij beetje komt er iets terug,wat er nou daadwerkelijk is gebeurd.

Een gedachte over “Between: Jessica Warman

Voeg uw reactie toe

  1. Ik weet niet wat het met dit boek is, maar het pakt me op de een of andere manier niet echt. Het verhaal is goed opgebouwd. De twee hoofdpersonen worden goed weggegeven. Ik heb het boek uitgelezen omdat ik wou weten hoe Liz aan haar einde is gekomen. Het is wat ik nou een “vreemd” boek vind. Twee overleden jongeren waarvan hun ziel uit hun lichaam komt en samen herinneringen ophalen en in de toekomst van hun familie/vrienden meekijken. 3*

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑