Bevrijd mij: Julie Kenner ( Stark trilogie 1)

Bevrijd mij
Auteur: Julie Kenner
Uitgever: Xander Uitgevers B.V.
Jaar: 2014

Damien Stark heeft alles: een indrukwekkende carrière, bakken met geld en een onweerstaanbaar uiterlijk. Maar als hij Nikki Fairchild ontmoet, voelt hij zich toch een arme man. Het probleem: Nikki is gehecht aan haar vrijheid en niet van plan die op te geven. Maar Damien moet en zal haar hebben en zet alles op alles om haar te veroveren. Sexy, emotioneel en romantisch – dit is het verhaal van een man en een vrouw die overweldigd worden door een bijna verblindende aantrekkingskracht. Wat begint als aantrekking, wordt steeds intenser. Misschien wordt het wel zo heftig dat het onmogelijk vol te houden is. Zullen Damien en Nikki zich ooit echt aan elkaar durven overgeven? Verslavende bestseller voor fans van stoute boeken.

Mening Natasja

Dit verhaal is absoluut niet origineel, rijke zakenman, onzekere vrouw, de vele seks mogelijkheden. Ik kwam in dit verhaal  veel dingen tegen die je in de vijftig tinten ook gelezen hebt, en toch werkt het verhaal erg verslavend, want je wil weten wat de achtergronden van Damien en Nikki zijn.
Het verleden van Nikki word in dit deel goed uitgewerkt, en laat zien dat alle littekens een verhaal hebben.
Ik word toch wel nieuwsgierig naar het vervolg , daarom gaf ik vier sterren, ook al heb ik getwijfeld tussen drie en vier. Maar eerlijk is eerlijk het leest als een trein, weet je aandacht vast te houden, en ja ik wil meer weten over deze twee mensen met hun verborgen verleden.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

