Droombeeld: Loes den Hollander

droombeeldDroombeeld
Auteur: Loes den Hollander
Uitgever: Karakter Uitgevers B.V.  
Bladzijden: 320
Jaar: 2016

De nieuwe ijzingwekkende thriller van Loes den Hollander. De 20e thriller van de ongekroonde koningin van het genre! Nadat ze op klaarlichte dag in haar huis wordt overvallen, verandert het leven van Maartje van Duiven. Ze komt terecht in een achtbaan van ongeloof, verbijstering en angst. Maartje durft nog maar weinig mensen te vertrouwen en zoekt naarstig naar antwoorden. Maar daarbij ziet ze een belangrijk detail over het hoofd.

Mening Mieke sterstersterster half

Op het moment dat je met dit boek begint, wil je eigenlijk alleen maar doorlezen,

tenminste, zo is het mij vergaan. Het verhaal en de proloog beginnen boeiend,

maar gaande weg begin je je toch af te vragen wanneer het spannend gaat worden…

Loes heeft een heerlijke schrijfstijl, die voor iedereen toegankelijk is!

Ik ben een fan van haar boeken, maar toch kan ik niet jubelen over “Droombeeld”

Er zit veel te weinig echt spannende passages in, het verhaal kabbelt wat voort

en op het laatst hoopte ik nog op een daverend plot, maar ook dat viel mij tegen.

Ik had het plot al wel zien aankomen. Hiermee wil ik absoluut niet zeggen dat het

boek niet de moeite waard is, maar ik had er gewoon meer van verwacht!

bolklein

 

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

