Dubbelhartig: Elly Koster

DubbelhartigDubbelhartig
Auteur: Elly Koster

Uitgever: Uitgeverij Cupido
Jaar: 2014
Pagina’s: 378

 

Als Tara’s charmante echtgenoot Nick haar plotseling verlaat, vlucht Tara naar hun vakantiehuis in de Noorse bergen. Daar raakt ze al snel betrokken bij het roerige familieleven van de achtjarige Jesse.
Marije zoekt vanwege haar uitgebluste huwelijk troost in een spannende relatie met Tara’s ex, totdat ze tot haar schrik zijn levensgevaarlijke andere kant leert kennen…
Een (ont)spannende familieroman over twee bijzondere vrouwen van geliefd auteur Elly Koster, die zich afspeelt in het prachtige Noorwegen.

Reactie van het boek door Mieke ster4

Dit is mijn tweede boek wat ik nu lees van deze schrijfster en het bevalt me zeer goed.
Een heerlijke vlotte schrijfstijl, veel romantiek en ook heel veel spanning!
“Dubbelhartig” is een goed uitgedachte tekst en de cover is prachtig…
Echt een boek zoals ik ze graag lees! Aanrader !

 

Reactie van het boek door: Marjon ster51-5-2014

Wat heb ik weer genoten van dit nieuwe boek. Elly Koster neemt je opnieuw mee naar een prachtig stukje Noorwegen en ze weet het weer sfeervol te beschrijven. Daardoor waan je je echt daar in die mooie natuur. En dat als achtergrond van een aardig spannend verhaal met veel menselijkheid en de nodige romantiek. Want hoe steekt het verhaal nu in elkaar? En over wie gaat de proloog (want dat maakt je helemaal nieuwsgierig). Toen ik gistermiddag even verder ging lezen, kon ik het boek niet meer wegleggen en las de rest achter elkaar uit. Ik weet nu al dat ik het ooit ga herlezen. Aanrader!

Elly Koster houdt ook een blog bij en heeft daarop een fotoreis van dit boek geplaatst. De plaatsen in dit boek heeft ze zelf bezocht. KLIK HIER voor deze fotoreis.

bolklein

 

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

