Wacht op mij: Luanne Rice

wacht op mij1Wacht op mij
Auteur: Luanne Rice
Uitgever: House of Books B.V.  
Jaar: 2002
Bladzijden: 366

Dianne Robbins, een toegewijde alleenstaande moeder, heeft de grootste vreugde gekend maar ook het diepste verdriet. Enkel weken voordat har dochtertje werd geboren ontvingen zij en haar man Tim Mclntosh tragisch nieuws. Tim heeft er nooit aan gedacht dat zijn kind niet gezond ter wereld zou komen. Hij vlucht en laat Dianne met har pasgeboren gehandicapte baby Julia in de steek.

Mijn reactie van het boek ster4

Wat een prachtige emotionele verhaallijn zit er in dit boek.
Als Dianne in verwachting raak van een zwaar gehandicapt kind, verlaat Tim haar en ontfermt zijn broer en tevens de kinderarts Alan zich over Diana en Julia.Als kinderarts staat Alan dagelijks in contact met vele kinderen, waarvan één kind Amy een grote rol gaat spelen in het leven van Dianne en Julia. Het boek is niet alleen hartverwarmend maar ook best verdrietig en laat je zien hoe mensen omgaan met mensen die anders zijn.
Ik had het boek graag vijf sterren gegeven, maar het was niet echt af voor mij op het einde, ik had graag van bepaalde personen nog iets meer willen weten.
Toch raad ik dit boek aan voor diegene die graag een roman lezen, ik vergelijk het met de boeken van kristin Hannah.

bolklein

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

