Ik verdrink in jou: Jasinda Wilder (Falling 1)

ik verdrink in jouIk verdrink in jou
Auteur: Jasinda Wilder
Uitgever: Singel Uitgeverijen
Jaar: 2015
Bladzijden: 237

De zestienjarige Nell Hawthorne heeft verkering met Kyle Calloway, die ze al haar hele leven kent. Als Kyle overlijdt, stort haar wereld in. Op de begrafenis ontmoet ze Kyles oudere broer, Colton. Jaren later komen ze elkaar in New York weer tegen. Colton merkt dat Nell de dood van zijn broer nooit heeft verwerkt. Ze wordt verteerd door angst en schuldgevoelens. Hij beseft dat het geen goed idee is om iets met haar te beginnen, maar het gebeurt toch. Beiden moeten pijn en demonen uit het verleden zien te overwinnen.

Mijn reactie van het boek ster4

Hoe ga je om met verlies?
Dit verhaal laat je verschillende kanten zien hoe mensen om kunnen gaan met verlies zeker als je het niet kunt verwerken.
Niet alleen het verdriet van Nell, maar ook van Colton is zeer heftig.
Ik werd er vanaf het begin al mee in gezogen, en kon dan ook niet stoppen met lezen.
Nell en Colton trekken elkaar aan als magneten, en schijnen elkaar harder nodig te hebben dan ooit te voren.
Ook de erotische stukjes lieten een goed verschil in leeftijd zien, toen Nell nog 16 was en jaren later, soms heftig maar niet te veel.
Het bonus materiaal aan het einde van het ebook vond ik tegenvallen, omdat het gewoon herhaling was.
Dit is het eerste deel uit de serie “Fallling”, en ik ga zeker het tweede deel lezen.

ik verdrink in jou ik verdrink in ons

bolklein

3 thoughts on “Ik verdrink in jou: Jasinda Wilder (Falling 1)

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

