Het huis met de blauwe luiken: Michelle Visser

het huis met de blauwe luikenHet huis met de blauwe luiken
Auteur:  Michelle Visser
Uitgever: Meulenhoff Boekerij B.V.
Jaar: 2015
Bladzijden: 226

Als Anneloes Beekman ontdekt dat haar rijke en succesvolle echtgenoot vreemdgaat, verlaat ze hem en hun luxe ­leventje in Wassenaar. In een opwelling koopt ze een ­vervallen huis met blauwe luiken in midden-Frankrijk om er een chambres d’hôtes in te beginnen. Maar na de eerste euforie loopt ze tegen de harde werkelijkheid aan: het huis moet intensief verbouwd worden, en zelf kan ze amper een schroef van een spijker onderscheiden. Gelukkig maakt ze gemakkelijk vrienden. Met hulp van de Nederlandse klusjesman Sjoerd, de Franse kokkin Georgette en nog meer kleurrijke streekgenoten weet ze een nieuw bestaan op te bouwen.

Mijn reactie van het boek sterster

Mij is dit boek erg tegengevallen, er gebeurd nou net helemaal niks in.
Je krijg wel een hele trip door Frankrijk (dus voor de liefhebbers), en alles wat Anneloes doet iedere dag en ieder uur word beschreven.
En ik bleef maar lezen, wachtend tot er iets ging gebeuren, maar nee. Het verhaal van Sjoerd werd iets verder uitgediept dat vond ik dan nog wel mooi, maar ook hier had ik meer van verwacht. Echt jammer want ik kocht dit ebook omdat de cover mij erg aansprak, die vind ik dus wel erg mooi.

bolklein

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

