Dans der liefde: Wilma Hollander

dans der liefdeDans der liefde
Auteur: Wilma Hollander
Uitgever: Cupido, Uitgeverij
Jaar: 2012

Als Lucy de Ruiter tijdens haar werk voor het Stadstheater oog in oog komt te staan met de knappe countryzanger Nick Dalvoort spatten de vonken er meteen vanaf. Voordat hun liefde echter de kans krijgt om uit te groeien tot iets moois, slaat het noodlot wreed toe. Vastbesloten te vechten voor hun liefde reist Lucy af naar Ierland om de man die zo onverwacht haar leven op zijn kop zette terug te brengen naar de plek waar hij volgens haar thuishoort: aan haar zijde! Maar als de man in kwestie daar andere ideeën over heeft, kan dat natuurlijk wel eens lastig worden. ‘Dans der liefde’ is het op zichzelf staande vervolg van de eerder verschenen liefdesroman ‘Onder de Griekse zon’.

Reactie van het boek door Mieke ster3

Ik vond het wel een aardig boek, maar niet echt bijzonder. Het verhaal was erg voorspelbaar…hier en daar wel leuke gebeurtenissen en daarom krijgt het boek van mij 3*
Geen boek die ik niet kon wegleggen, integendeel…heb vrij lang over dit boek gedaan!
Misschien dat dit niet helemaal mijn genre is ?
Waarschijnlijk kunnen de echte chicklit liefhebbers dit boek meer waarderen, maar ik miste de diepgang en vond de personages niet echt uit de verf komen. Ik heb dit als ebook gelezen! Een leuk detail is de beschrijving van Ierland en de belangstelling van country linedancing…Het boek krijgt van mij 3*

bolklein

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

