Mijn nacht ontbloot: Jodi Ellen Malpas (One night 3)

mijn nacht ontblootMijn nacht ontbloot
Auteur: Jodi Ellen Malpas
Uitgever: Xander Uitgevers B.V.
Jaar: 2015
Als Livy de uitnodiging van de mysterieuze M aanneemt, die haar een nacht lang wil aanbidden, zonder verplichtingen of gevoelens, zet ze niet alleen haar hart, maar ook haar veilige wereld op het spel. Hun verslavende, gevaarlijke en gepassioneerde relatie leidt hen naar hoogtes en diepten die ze nooit eerder ervaren hebben. In het laatste deel van de Mijn nacht-trilogie komt Livy voor de grootste uitdaging tot nu toe te staan. De Mijn nacht-trilogie is zinderend en stout. Precies zoals we van Jodi Ellen Malpas kunnen verwachten.

Mijn reactie van het boek ster5

Ik zal beginnen met een klein kritiek puntje, soms vond ik er toch echt wel een beetje te veel seks in zitten, nou vind ik dat meestal niet zo erg maar omdat dit verhaal zo goed in elkaar zat wilde ik ook verder gaan met het verhaal en wilde het liefst de bed scenes overslaan om zo weer in het verleden en heden van beide personen te komen. Want wat een verhaal zeg van alle twee. Zowel het verleden van Miller als dat van Livy was even heftig, en er leek maar geen eind aan te komen aan alle ellende die ze mee maakte. En ik wil even mijn menig bij stellen over Miller, in het eerste deel vond ik het niet echt een type man waar ik voor zou gaan, maar als je eenmaal weet wat er allemaal is gebeurd en waarom hij zo is zoals hij nu is, ga je zelfs nog respect voor hem krijgen. En wat heb ik genoten van de oma van Livy, wat een mens is dat zeg, gewoon heerlijk, daar ga je zo van houden. Ik vind deze serie en ook de serie ‘Mijn man”beter als de vijftig tinten. Nu maar hopen dat er snel weer boeken gaan verschijnen van Jodi Ellen Malpas.

 

mijn nacht ontvlamd mijn nacht ontkend mijn nacht ontbloot

bolklein

3 thoughts on “Mijn nacht ontbloot: Jodi Ellen Malpas (One night 3)

Add yours

  1. Die bedscènes zijn ook niet zo mijn ding, een paar erotische romans en je hebt het wel gehad. Daarom schuif ik deze serie steeds op, maar nu maak je mij wel erg nieuwsgierig (en ik ben niet de enige lees ik hihi).

    1. ja klopt inderdaad met de bedscenes wat je zegt, ik leuk in een boek maar niet constant, maar dit verhaal was zo goed en het verraste je steeds weer, ik dacht in het eerste deel van nou wat voor vent is dat maar hoe verder je komt….. haha…plus een fijne schrijfstijl

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

