Mijn nacht ontkend: Jodi Ellen Malpas ( One night 2)

mijn nacht ontkendMijn nacht ontkend
Auteur: Jodi Ellen Malpas
Uitgever: Xander Uitgevers B.V.
Bladzijden: 346
Jaar: 2014

De vurige verhouding tussen Livy en de mysterieuze M wordt opnieuw op de proef gesteld wanneer schokkende ontdekkingen aan het licht komen. M mag dan ongelooflijk rijk zijn, adembenemend mooi en een meester in het bespelen van Livys verlangens, hij is ook gevaarlijk. Hoe lang kan hij Livy nog beschermen tegen zijn zonden, zijn vijanden en bovenal: tegen zichzelf? Livy wil nog steeds het licht in Ms donkere wereld zijn. Maar als ze opnieuw op een afschuwelijk geheim stuit, moet ze beslissen of M nog wel te redden is. Kan ze zich eindelijk verlossen uit zijn greep? Mijn nacht Ontkend is het tweede deel uit de zinderende en stoute Mijn nacht-trilogie.

Mijn reactie van het boek ster4

Het gebeurd niet vaak dat ik als ik een serie lees meteen naar het volgende deel ga, maar dit einde was gewoon zo…..sja hoe zal ik het zeggen….het vraagt gewoon meteen om meer. Weer vele seks scenes, maar daar las ik eerlijk gezegd soms overheen want dat wist ik onderhand wel, maar het verhaal zat zo goed in elkaar dat ik alleen maar wilde doorlezen.
Ook weer vele leuke stukjes, maar ook weer spannende. Miller mag dan een vreemd verleden hebben, maar je gaat hem steeds beter begrijpen hoe dit allemaal zo is gekomen. Ook het verleden van Livy komt steeds om de hoek kijken. Op naar het laatste deel.

mijn nacht ontvlamd mijn nacht ontkend mijn nacht ontbloot

bolklein

 

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

