Vrij spel: Linda Jansma

vrij spelVrij spel
Auteur: Linda Jansma
Uitgever: De Crime Compagnie
Pagina’s: 338
Jaar: 2014

VRIJ SPEL Als haar vader een zeventienjarige jongen doodschiet, komt Emma’s leven in gevaar Op een mistige ochtend in oktober schiet de vader van Emma, politieagent Nick Overmars, een zeventienjarige jongen dood. Volgens hem was de jongen gewapend, maar het wapen wordt niet gevonden. Bovendien blijkt dat Nick nog een andere, heel persoonlijke, reden had om te schieten. Al snel merkt Emma wat voor impact de schietpartij heeft als vrienden van de jongen op wraak zinnen en haar leven tot een hel maken.

Mijn reactie van het boek ster5

Mijn eerste boek van 2015 en meteen al een topper.
Ik als grote roman lezer heb soms zomaar in één keer zin in een thriller, en omdat ik weet dat de boeken van Linda altijd goed zijn, twijfelde ik ook geen moment om aan dit boek te beginnen.En wat een goed boek was dit weer zeg , poehee….. ik denk dat als dit verfilmt zou worden ik niet echt alle stukjes zou kunnen kijken, zo heftig ging het er aan toe. Ik had het dan ook in een no time weer uit. Ook de afwisseling in het boek met verschillende verhaallijnen waren allemaal even goed en erg spannend. Mijn jaar is goed begonnen, en hoop dat er veel van zulke goede boeken zullen volgen in 2015.

bolklein

One thought on “Vrij spel: Linda Jansma

Add yours

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

