Stop: Chantal van Gastel

Stop

Speciaal voor de Hebban-lezers schreef Chantal een heerlijk kerstverhaal.

Het is kerstavond. Mia is de enige die nog aan het werk is op kantoor, al haar collega’s zijn vertrokken naar de kerstborrel. Ze voelt dat ze een grote campagne voor een nog grotere cliënt gaat binnenslepen, en daar heeft ze alles voor over. Maar waarom hoort ze dan steeds een stem in haar hoofd ‘Stop!’ roepen? Is dit wel haar droombaan? Of moet ze de kerstdagen beginnen met een schone lei en een nieuwe uitdaging aangaan?

Reactie van het boek door Clasien sterster 27-12-2014

Leuk dat Chantal van Gastel de moeite neemt om een gratis kerstverhaal te schrijven. Dit verhaal is zo kort, dat toen ik er net lekker inkwam, het al uit was. Zonde want het had een leuke chicklit kunnen worden. Mia werkt op een kantoor, is altijd de laatste die weggaat. Al geruime tijd spookt het woordje “Stop” in haar hoofd. Ze geeft hier gehoor aan op kerstavond. Dit is in het kort de inhoud. Wat er verder met Mia gebeurt blijft open. Misschien schrijft Chantal ooit nog een chicklit over Mia en haar vriendinnen. De kaft van het boekje vind ik geweldig.

Mening Marjon  ster3

Kort verhaal over het gehoor geven aan een innerlijke stem. Wat mij betreft had het verhaal wel iets langer gemogen.

hebban

 

 

2 thoughts on “Stop: Chantal van Gastel

Add yours

  1. Ik werd terecht gewezen door een lezer, dat dit een stukje is dat vooraf gaat aan de chicklit “Ik wist het” van dezelfde schrijfster. Toch blijf ik bij mijn mening, omdat ik vind dat ze dit dan gewoon bij het hele verhaal had moeten doen en niet nu als los verhaaltje.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

