Meer dan liefde: Nora Roberts ( 1 Ierse trilogie )

meer dan liefdeMeer dan liefde
Auteur: Nora Roberts
Uitgever: Boekerij
Jaar: 2014
Pagina’s: 368

Ierland, land van weelderige wouden, duizelingwekkende meren en eeuwenoude legenden. Daar, in County Mayo, leeft de magie van Iona Sheehans voorvaderen al generaties lang voort, en daar ligt haar roeping.Iona komt in Ierland aan met niets dan een optimistische instelling en een aangeboren gevoel voor paarden. Ze mag logeren bij haar nicht Branna en neef Connor. Iona weet dat ze zich hier thuis kan voelen en het leven kan leiden dat ze altijd al wilde. Maar er rust een oude vloek op Iona s familie, een kwaad dat verslagen moet worden voordat liefde kan opbloeien

Mijn reactie van het boek ster4

De boeken van Nora Roberts met de heerlijke magie en een vleugje fantasie vind ik helemaal geweldig. De vorige series , De magische Donovans, het eiland van de drie zusters en de Gallaghers van Ardmore (hier moet ik nog twee delen van lezen) zijn dan ook echt wel mijn favorieten van Nora. Ook in dit boek zat ik meteen helemaal in en vergat alles om me heen. Het begint met een geschiedenis waarvan Iona alles komt te weten als ze eenmaal in Ierland is. Hier leert ze niet alleen haar familie kennen maar ook haar zelf. En er is zoveel aan magie en liefde, dat als je van zulke boeken houd het geen moment meer los laat. Dit word weer een heerlijke serie om van te smullen volgens mij.

meer dan liefde gesloten hartcover

bolklein

4 thoughts on “Meer dan liefde: Nora Roberts ( 1 Ierse trilogie )

Add yours

  1. Had meer verwacht
    Ik weet niet wat het met dit boek is, aan de ene kant leest het heerlijk weg en geniet je van Iona die haar mond niet op de verkeerde plaats heeft zitten en alles eruit flap wat ze denkt. Dit geeft soms humoristische gedeeltes. Aan de andere kant vind ik het verhaal langdradig. So wie so ben ik geen paardenfan en een groot gedeelte speelt zich af op een manege. Wel weer leuk vind ik het beetje magie dat er in voorkomt. Ook de aankomende romance tussen Iona en Boyle is de moeite van het lezen waard. Het begin vond ik erg goed, hier wordt de geschiedenis verteld van de familie van Iona. Jammer dat dit gedeelte slechts kort is. Ik had me meer van dit boek voorgesteld, meer magie, meer spanning. Sterren3

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

