Vijftig tinten grijs: Auteur: E.L. James

vijftig tinten grijsVijftig tinten grijs
Auteur: E.L. James
Uitgever: Prometheus
Pagina’s: 526

Vijftig tinten grijs is het eerste deel van de zinderende trilogie die in Amerika en Engeland al honderdduizenden vrouwen in vuur en vlam heeft gezet. Vijftig tinten grijs vertelt hoe de jonge, onbevangen literatuurstudente Anastasia Steele onverwachts in aanraking komt met de charismatische, mysterieuze miljardair Christian Grey. Ze is direct betoverd door hem, maar probeert hem uit haar hoofd te zetten: hij is te rijk en te hoog gegrepen voor haar. Totdat Grey op een dag ineens in de winkel staat waar ze parttime werkt.

Mijn reactie van het boek ster4

Wat een vreselijk veel menings verschillen over dit boek zeg. Ik moet zeggen dat ik het vrij heftig vond maar ook erotisch en heerlijk luchtig geschreven,toch wel een beetje een chicklit stijl. Het is een boek dat als je het weglegt je het even allemaal moet laten bezinken maar als je er weer in terug gaat wil je alleen maar doorlezen waarom Chris zo is geworden,Anna probeert met haar onschuldige liefde het onderste uit de kan bij hem naar boven te halen maar of dat gaat lukken…sja dan toch maar op naar het volgende deel.Maar toch eerst even een rustig romannetje tussendoor

vijftig tinten grijs vijftig tinten donkerder vijftig tinten vrij

 

bolklein

One thought on “Vijftig tinten grijs: Auteur: E.L. James

Add yours

  1. En dit eerste boek las ik ook in juli 2012 🙂

    Geen idee wat ik hiervan kon verwachten, maar het werd me aangeraden en dus ben ik het gaan lezen. En ik ben diep, diep onder de indruk. Niet van de erotiek en de sm, maar van dat wat daaronder zit, de diepgang, de bijzondere band die er tussen de hoofdrolspelers is. Ik denk dat dit ook vooroordelen over sm kan wegnemen. Naast de inhoud leest het boek ook nog eens bijzonder lekker weg, Fantastisch geschreven! Het liet me niet meer los. Op naar deel 2 dus (al ga ik misschien eerst even iets anders lezen).

    *****
    Marjon.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

