In de schaduw van het Palazzo: Santa Montefiore

in-de-schaduw-van-het-palazzos-montefiore-9789022551868-4-1-imageIn de schaduw van het Palazzo
Auteur: Santa Montefiore
Uitgever: Boekerij
Jaar: 2010
Pagina’s: 330

 

De laatste succesroman van Santa Montefiore nu in midprice! Luca Chancellor beseft op een dag dat zijn leven leeg is: zijn huwelijk is voorbij, hij ziet zijn twee dochtertjes nauwelijks en zijn veeleisende baan is niet echt bevredigend. In de hoop meer betekenis aan zijn leven te kunnen geven, vertrekt hij naar Italië, naar het liefdevol gerenoveerde palazzo van zijn ouders. Maar het leven aan de zonovergoten kust van Almafi is niet zo vredig als Luca had verwacht en hij wordt gedwongen zijn grootste angst onder ogen te zien.

 

Mijn reactie van het boekster4

Dit is mijn derde boek van Santa Montefiore,en het zijn allemaal prachtige verhalen en zo verschillend. Ook van dit boek heb ik weer genoten en ging me niet snel genoeg,en toch tegen het einde had ik zoiets van……nee ik wil nog verder lezen. Heerlijk romantisch en het mooie onverwachte… Ik ben fan

bolklein

 

One thought on “In de schaduw van het Palazzo: Santa Montefiore

Add yours

  1. En dit boek las ik in augustus 2009

    http://uitgelezen.punt.nl/content/2009/04/in-de-schaduw-van-het-palazzo#comments:

    Helaas, helaas, wat een tegenvaller dit boek. En wat anders is mijn kijk op het boek dan het jouwe, Lara. Ik begon er enthousiast in – leuk, al die mensen uit Valentina’s Laatste Reis terugzien… Maar ik vind het net een goedkoop romannetje. Teveel gericht op het uiterlijk. Mensen die aardig gevonden worden omdat ze mooi zijn. Mensen die geloof ik allemaal alleen maar seks willen hebben met de ander. Jammer, want eigenlijk zit er toch een heel goed verhaal in. Net alsof het niet goed uitgewerkt werd. Blijft voor mij alleen nog De Franse Tuinman over, die ècht goed zou zijn. Maar voorlopig sla ik Santa Montefiore even over. ;-))))

    Inmiddels ben ik een echte Santa-fan en lees ik veel meer romans. Dit boek ga ik nog wel eens herlezen en dan denk ik er vast heel anders over.

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

