Ik moet je iets vertellen: Cathy Kelly

ik moet je iets vertellenIk moet je iets vertellen
Auteur: Cathy Kelly
Uitgever: The House of Books  
Jaar: 2007
Bladzijden

Hartverwarmende feel-good roman over dromen en verdriet

Achter de blinkend schone ramen en keurige rozentuintjes van Summer Street sluimeren vele geheimen. Faye, een alleenstaande moeder, verbergt iets voor haar tienerdochter Amber. En de dertigjarige Maggie verstopt een geheim voor zichzelf.
Wanneer de onstuimige Amber besluit haar toekomstplannen op te geven voor de liefde, en wanneer Maggie naar haar ouderlijk huis terugkeert om voor haar zieke moeder te zorgen, raken hun geheimen in een stroomversnelling. De enige in Summer Street die op alles een antwoord lijkt te weten is hun vriendin Christie. Tot ook háár grote geheim – dat zij zo lang voor haar echtgenoot en haar twee volwassen zoons verborgen heeft gehouden – plotseling wordt onthuld. Als het verleden heden wordt voor Faye, Maggie en Christie, moeten de drie vrouwen belangrijke beslissingen nemen.

Mijn mening ster5

In 1 woord…wauw…wat heb ik van dit boek genoten. ik lees niet graag van die hele dikke boeken,maar van mij had dit boek nog dikker gemogen. heerlijk geschreven,net of je er zelf bij bent, Wat mij in dit boek zo aanspreekt is dat er verteld word over 4 personages,en alle vier zo warm….zeker omdat iedereen een geheim mee draagt. Zo krijg je toch vier hele mooie verhalen en word het boek dus nooit langdradig. Dit was mijn eerste boek van Cathy Kelly. Maar er staat er weer 1 op mijn verlanglijstje hoor.

bolklein

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑

